Qual hè u viaghju futuru per i fabricatori di fastener per esportà à u cummerciu straneru?

I fasteners sò un tipu di parte meccaniche largamente usata per e cunnessione di fissazione. Di solitu include dodici tippi: bolts, viti, nuci, viti di solci, veni di listerie, lavandine, retante, assemblee, assemetanti è cunnessione I fasterdi sò largamente utilizati in diverse industrie, cumprese l'energia, elettronica, Elettrici, Alpinali, sistemi d'idera, è più idrolici, id Cù u sviluppu ecunomicu è l'industriale cum'è i Stati Uniti, l'Unione Europea, Brasile, a Polonia, è l'Indica è l'Indica hè aumentata a vostra fASTLE hè aumentata.

图片 1图 2

A Cina hè attualmente u più grande pruduttore è esportatore di i fasteners. Ma questu annu, hè diventatu sempre più difficile per a china per esportà fasteners. U mutivu per questu, annantu à una sola volta, a dumanda globale di u mercatu hè slitglina, è a dumanda di i fasteners da i compratori internaziunali intrenidi significativamente; Per d 'altra banda, dovutu à l'impattu di i guerrieri di cummerciale è misure anti-sbaghjacanu è misure anti-quatra è sò purtati à l'estate di e mercati di l'oltreminazioni, è l'esporti sò stati affettati.

图片 3

Dunque, davanti à sta situazione, cumu trattà cù i fasteners domestici chì volenu esse esportatu? Un anticu modu di risulu carrieri anti-dumping, Oresce muvivu di e linee di a pruduzzione allardati da a china, à attraversu u cummerciu traspettivu.

 


Tempu post: Jun-03-2024