I dispositivi di fissaggio sò un tipu di pezzi meccanichi largamente usati per u fissaggio di cunnessione. Di solitu include dodici tipi: bulloni, viti, dadi, viti autofilettanti, viti di legnu, rondelle, anelli di ritenzione, perni, rivetti, assemblaggi è coppie di cunnessione, è chiodi di saldatura. I dispositivi di fissaggio sò largamente usati in varie industrie, cumprese l'energia, l'elettronica, l'apparecchi elettrici, i macchinari, i chimichi, a metallurgia, i stampi, i sistemi idraulici è altri. Cù u sviluppu ecunomicu è industriale di paesi cum'è i Stati Uniti, l'Unione Europea, u Brasile, a Pulonia è l'India, a dumanda di dispositivi di fissaggio hè aumentata.
A Cina hè attualmente u più grande pruduttore è esportatore di elementi di fissaggio. Ma quest'annu, hè diventatu sempre più difficiule per a Cina d'esportà elementi di fissaggio. A ragione di questu hè, da una parte, a dumanda di u mercatu mundiale hè lenta, è a dumanda di elementi di fissaggio da i cumpratori internaziunali hè diminuita significativamente; Da l'altra parte, per via di l'impattu di e guerre cummerciale è di e misure antidumping, l'alte misure antidumping è compensative anu purtatu à una diminuzione di a cumpetitività di i prudutti di fissaggio naziunali in i mercati esteri, è l'esportazioni sò state gravemente affettate.
Dunque, di fronte à sta situazione, cumu trattà cù i dispositivi di fissaggio naziunali chì volenu esse esportati ? Un altru modu per risolve l'ostaculi tariffari antidumping, oltre à spustà e linee di pruduzzione luntanu da a Cina, hè attraversu u cummerciu di trasbordu.
Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2024