A Fiera di Canton hè una porta chì permette à i cummercianti mundiali d'entre in Cina; A Fiera di Canton hè ancu una finestra per i cumpratori stranieri per capisce megliu Hebei Duojia. Durante a Fiera di Canton, i cummercianti stranieri ùn anu micca solu participatu cun entusiasmu à a mostra, ma anu ancu visitatu attivamente a linea di pruduzzione di l'imprese per ispezioni è visite in situ à Hebei.DUOJIA, chì hà allargatu ancu di più l'opportunità cummerciale è l'amicizia.
Recentemente, a nostra sucietà hà ricevutu un altru gruppu di clienti chì si sò riuniti da a sala di mostra per visità a nostra fabbrica è a nostra sucietà. Dopu a visita, parechji clienti credenu chì a nostra sucietà hà forti capacità in ricerca è sviluppu tecnologicu, cuntrollu di qualità, pruduzzione sicura, gestione ambientale, ecc. I novi clienti anu vistu tecnulugie è modi di trasfurmazione chì ùn anu mai vistu prima, è anu più fiducia in noi. I vechji clienti anu ancu prufittatu di sta opportunità per amparà di più nantu à l'ultima direzzione di sviluppu di i prudutti di fissaggio.
Purtemu i clienti à amparà di più nantu à i novi prudutti è à visità e fabbriche. Durante u pastu, per prumove una megliu cumunicazione, scambiu è amparà da a cultura di l'altri, a scena era armuniosa. Avà ùn simu micca solu partenarii d'affari, ma ancu amichi. L'intersezzione cù i cummercianti stranieri ùn hè micca solu in l'affari, ma l'impiegati di a cumpagnia spessu danu picculi rigali cù caratteristiche chinesi à i clienti stranieri è li invitanu à viaghjà in Cina, trasformendu parechji partenarii d'affari in boni amichi. Accolghemu calorosamente amichi da tuttu u mondu per visità a nostra cumpagnia.DUOJIAè fabbrica, è aspittemu cun impazienza di stabilisce relazioni di cuuperazione à longu andà cun voi.
Data di publicazione: 11 di ghjugnu 2024