Per avà,
Catena industriale mundiale è catena di furnimentu
Passa per un adattamentu è una ristrutturazione.
Cum'è a più grande nazione manifatturiera di u mondu,
A pusizione di a Cina in a catena di furnimentu mundiale ferma incrollabile.
In u 2023, l'offerta generale attuale di acciaio strutturale ùn hè micca cambiata assai, ma cù l'aumentu di a capacità di pruduzzione, a pressione di a cumpetizione di u mercatu hè aumentata ancu di più. Per u 2024, a pressione cumpetitiva da u latu di l'offerta ùn diminuirà micca, u prucessu di "miglioramentu generale" ùn cambierà micca, l'offerta di u mercatu ùn si mantene micca à un livellu altu, ma affettata da a pulitica è i so cambiamenti ciclichi, si prevede chì u latu di a dumanda cuntinuerà a situazione di miglioramentu dapoi a seconda metà di l'annu in u 2024, è u centru di gravità di i prezzi si prevede chì si moverà ligeramente versu l'altu.
In u 2023, l'imprese di fissaggi cinesi anu fattu u passu di andà torna in mare. Hebei Yongnian è altri lochi anu urganizatu cumpagnie di fissaggi per andà in mare per piglià ordini, è e delegazioni ufficiali è civili d'oltremare sò ancu partite una dopu l'altra. U guvernu, l'associazioni è e piattaforme industriali ùn risparmianu micca sforzi per aiutà e cumpagnie di fissaggi à "andà fora".
Guardendu versu l'avvene, u mercatu di i fissaggi hà sempre un vastu spaziu per u sviluppu. Cù l'innuvazione cuntinua di a tecnulugia è a crescita cuntinua di a dumanda di u mercatu, l'industria di i fissaggi apre à più opportunità di sviluppu.
Data di publicazione: 01-Feb-2024