Da u 16 à u 19 di settembre, a diciannovesima China ASEAN Expo (in seguitu chjamata East Expo) si hè tenuta in Nanning, Guangxi. Parechje imprese Yongnian si sò precipitate à debuttà, Hebei Duojia Metal Products Co., Ltd. cum'è impresa di cummerciu esteru di l'industria è di u cummerciu, rispondendu à a chjama di u statu, impegnata attivamente in u sviluppu di l'affari di cummerciu esteru ancu in a custruzzione.

Dapoi u 2013, quandu hè stata lanciata l'iniziativa "One Belt, One Road", u cummerciu trà a Cina è i paesi longu à "One Belt, One Road" hè diventatu sempre più vicinu. L'entrata in vigore ufficiale di RCEP hà ancu stimulatu u sviluppu ecunomicu è cummerciale trà a Cina è l'ASEAN in primu locu. Sottu l'impulsu di queste tendenze generali, a nostra sucietà si cuncentra nantu à u longu andà, rinfurzeghja attivamente i scambii cù i paesi ASEAN, attribuisce impurtanza à u sviluppu di novi prudutti, aderisce à a filusufia cummerciale di onestà è integrità, aumenta l'investimenti in a ricerca scientifica, introduce talenti high-tech, adotta tecnulugia di pruduzzione avanzata è metudi di prova perfetti per aiutà à prumove un megliu sviluppu di l'imprese.
A fabbrica di trasfurmazione multipla di Hebei produce principalmente geco per involucri, viti per anelli d'ochju di pecura chì saldanu cù denti di legnu. Impegnata à un megliu serviziu cù i clienti stranieri è diversi cummercianti naziunali. Hebei Multi Plus hè custantemente in ricerca, sviluppu è ottimizazione di i so prudutti per rende li più in linea cù i bisogni di i clienti, cù prudutti di megliu qualità è prezzi accessibili.

Data di publicazione: 27 di settembre di u 2022