I dispositivi di fissaggio sò i cumpunenti basi meccanichi i più aduprati è largamente utilizati in diversi settori di l'ecunumia naziunale, cunnisciuti cum'è u "risu di l'industria". Ci sò parechji modi per classificà i dispositivi di fissaggio:

I dispositivi di fissaggio sò largamente usati in industrie cum'è a fabricazione automobilistica, l'elettronica, l'ingegneria di macchine, l'ingegneria chimica è l'energia eolica. Puderanu esse aduprati in diverse macchine, attrezzature, veiculi, navi, ferrovie, ponti, edifici, strutture, strumenti, strumenti è contatori, è sò i cumpunenti basi richiesti per diversi prudutti. A varietà è a qualità di i dispositivi di fissaggio anu un impattu significativu nantu à u livellu è a qualità di i prudutti, è sò una cumpunente indispensabile di l'industria di fabricazione di attrezzature. A qualità di i dispositivi di fissaggio determina direttamente e prestazioni, u livellu, a qualità è l'affidabilità di e principali attrezzature è prudutti ospitanti, è occupa una pusizione impurtante in a produzzione industriale. Ci sò vari tippi è specifiche di prudutti di dispositivi di fissaggio, cù diverse prestazioni è usi. U gradu di standardizazione, serializazione è generalizazione hè ancu estremamente altu.
L'industria di i dispositivi di fissaggio in Cina s'hè sviluppata da l'anni 1950 à oghje, è dopu à decennii d'accumulazione tecnologica è sperimentale, u livellu tecnicu di l'industria hè migliuratu significativamente. In i campi d'applicazione pratica, questu si riflette principalmente in u fattu chì in l'ultimi anni, l'imprese cinesi di dispositivi di fissaggio anu aumentatu u so sviluppu di materie prime è anu ottenutu risultati in a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di trattamentu termicu per e materie prime. E tecnulugie chjave per i dispositivi di fissaggio in lega d'aluminiu, l'acciaiu à u carbonu, l'acciaiu legatu, l'acciaiu inox, a lega di titaniu è i dispositivi di fissaggio in lega resistenti à u calore applicati in u campu aerospaziale anu fattu certe scoperte.

Data di publicazione: 02-aostu-2024