Possu almacenà i bulloni d'ancora cù i bulloni regulari, o si dannigheranu trà di elli ?

Sè vo avete mai fissatu una pila di elementi di fissaggio dumandenduvi cumu urganizalli, ùn site micca solu. Una dumanda cumuna chì ricevemu hè: Possu almacenà i bulloni d'ancora cù i bulloni regulari, o si dannigheranu trà di elli? A risposta corta: Ùn hè micca cunsigliatu, ma dipende da u metudu di almacenamentu. Analizemu perchè mischjà li pò causà prublemi è cumu almacenà i bulloni d'ancora è i bulloni regulari in modu sicuru.

Perchè almacenà i bulloni d'ancora cù bulloni regulari rischia di danni

I bulloni d'ancora (elementi di fissaggio robusti usati per assicurare colonne d'acciaio, attrezzature o strutture à u béton) è i bulloni regulari (elementi di fissaggio di tutti i ghjorni per un serraggio generale) ponu sembrà simili, ma e so differenze rendenu risicatu u almacenamentu mistu. Eccu ciò chì pò andà male:

U dannu à u filu hè u risicu più cumunu

I bulloni d'ancora anu tipicamente fili grossi è prufondi cuncepiti per afferrà strettamente u béton o a muratura. I bulloni regulari, cum'è i bulloni esagonali o i bulloni à macchina, anu fili più fini per cunnessione precise è strette. Quandu sò messi inseme in un bidone:

A currusione si sparghje più rapidamente

Parechji bulloni d'ancora sò galvanizzati (rivestiti di zincu) per resiste à a ruggine, in particulare per applicazioni in esterni o in béton umitu. I bulloni regulari ponu esse in acciaio nudu, pittati o avè rivestimenti diversi. Quandu sò almacenati inseme:

A cunfusione perde tempu (è soldi)

I bulloni d'ancora sò dispunibili in lunghezze specifiche (spessu più di 12 pollici) è forme (in forma di L, in forma di J, ecc.). I bulloni regulari sò più corti è più dritti. Mischjà li vi forza à perde tempu à sorteggialli dopu. Peghju ancu, cunfonde un bullone regulare cù un bullone d'ancora (o vice versa) porta à cunnessione allentate è potenziali guasti.

 

Quandu ponu esse almacenati inseme (tempuraneamente)?

Sè vo site in difficultà (per esempiu, spaziu di almacenamentu limitatu), seguitate ste regule per minimizà i danni quandu almacenate temporaneamente i bulloni d'ancora cù bulloni regulari:

  • Separate prima per dimensione: Tenite i bulloni regulari chjuchi luntanu da i bulloni d'ancora grossi - e differenze di dimensione più grande significanu più danni da collisione.
  • Aduprate divisori o scatule di compartimenti:
  • Evitate l'impilamentu pesante nantu à u ligeru: Ùn lasciate mai chì i bulloni d'ancora pesanti si appoghjinu nantu à bulloni regulari chjuchi - questu schiaccia i fili o piega i gambi.
  • Verificate i rivestimenti: Sè aduprate bulloni d'ancora galvanizzati cù bulloni regulari in acciaio nudu, aghjunghjite feltro o plastica trà di elli per impedisce graffi.

E migliori pratiche per almacenà i bulloni d'ancora è i bulloni regulari

Per i bulloni regulari, hè impurtante di manteneli asciutti almacenenduli in zone cù clima cuntrullatu; per i bulloni regulari in acciaio nudu, si pò applicà un stratu finu d'oliu per macchine per prevene a ruggine (basta à asciugà prima di l'usu), è devenu esse almacenati cù i so dadi è rondelle currispondenti in u listessu compartimentu per un accessu faciule. In quantu à i bulloni d'ancora, se appiccà ùn hè micca fattibile, devenu esse posti in contenitori di plastica asciutti è sigillati cù disidratanti per assorbe l'umidità, è u fondu di i contenitori deve esse rivestitu di schiuma per prutege i fili; in più, devenu esse chjaramente etichettati cù dettagli cum'è lunghezza, diametru è rivestimentu (per esempiu, "Bullone d'ancora galvanizatu à forma di L, 16 pollici") per evità cunfusioni.

Cunclusione

I bulloni d'ancora sò "cavalli di travagliu" per carichi pesanti è permanenti; i bulloni regulari gestiscenu u fissaggio cutidianu. Trattalli cum'è intercambiabili durante u almacenamentu compromette e so prestazioni. Piglià u tempu per almacenalli separatamente evita rimpiazzamenti costosi è, soprattuttu, guasti strutturali.

Seguendu sti passi, manterrete i bulloni d'ancora è i bulloni regulari in perfette condizioni, pronti per esse aduprati quandu ne avete bisognu.


Data di publicazione: 10 lugliu 2025