In tuttu u paese per prumove a scala stabile è l'eccellente struttura di u cummerciu esteru per aiutà l'imprese à stabilizà l'ordini è à allargà u mercatu

Sicondu u Voice of China News and Newspaper Summary di u China Media Group, i guverni lucali prumove attivamente a scala stabile è a struttura ottima di u cummerciu esteru per aiutà l'imprese à stabilizà l'ordini è à espande u mercatu.

 

À l'aeroportu di Yuanxiang in Xiamen, pruvincia di Fujian, un lottu di merci di cummerciu elettronicu transfrontaliere da e pruvince di Guangdong è Fujian hè statu ispezionatu da u persunale di a duana di l'aeroportu è trasportatu in Brasile da a linea di trasportu aereu di cummerciu elettronicu transfrontaliera "Xiamen-Sao Paulo". Dapoi l'apertura di a linea speciale dui mesi fà, u tassu di carica d'esportazione hà righjuntu u 100%, è u carcu d'esportazione accumulatu hà superatu 1 milione di pezzi.

 

Wang Liguo, Capu di a Sezione di Supervisione di u Cummerciu Elettronicu Transfrontalieru di a Dogana di l'Aeroportu di Xiamen: Risponde assai à a dumanda di l'imprese di e cità circundanti per l'esportazione in Brasile è in America Meridionale, migliora ulteriormente l'interconnessione trà Xiamen è e cità sudamericane, è l'effettu iniziale di clustering hè statu riflessu.

 

Xiamen aiuta attivamente l'imprese di logistica aeronautica à apre novi rotte, espande più fonti di passageri è accelerà l'agglomerazione industriale. Attualmente, l'aeroportu internaziunale di Xiamen Gaoqi hà 19 rotte chì trasportanu merci di cummerciu elettronicu transfrontalieru.

 

Li Tianming, direttore generale di una sucietà internaziunale di spedizioni in Xiamen: In termini di ambiente cummerciale, Xiamen permette à i clienti mundiali di avè una sperienza assai bona. Ci saranu più opportunità d'investimentu, più capacità aerea è più piattaforme di catena di furnimentu mundiale in Xiamen in u futuru.

 

Recentemente, a cità di Bazhou, pruvincia di Hebei, hà urganizatu più di 90 cumpagnie di mobili per "andà in mare", righjunghjendu ordini d'esportazione di più di 30 milioni di dollari americani, l'ordini d'oltremare sò aumentati significativamente.

 

Peng Yanhui, capu di u cummerciu esteru è di l'esportazione di una cumpagnia di mobili: Dapoi ghjennaghju di quest'annu, l'ordini à l'esteru anu vistu una crescita esplusiva, cù una crescita annuale di 50% in u primu trimestre. L'ordini d'esportazione sò stati urganizati finu à lugliu di quest'annu. Semu pieni di fiducia in e prospettive di u mercatu.

 

Bazhou incuragisce attivamente a trasfurmazione è a migliurazione di l'imprese di cummerciu esteru, incuragisce è guida investimenti diversificati in a custruzzione di magazzini d'oltremare, è permette à l'imprese di mandà merci in massa à i magazzini stranieri per migliurà a cumpetitività di i prudutti.


Data di publicazione: 11 d'aprile 2023